Atelier FLERA hledá do svého týmu kolegu/kolegyni na pozici recepční/back office a správu e-shopových objednávek.

Bude tě čekat komunikace se zákazníkem, dodavateli, organizace dopravy zboží k zákazníkovi. Správa provozu atelieru (objednávky spotřebního materiálu, vítání klientů, zajištění a příprava občerstvení při jednáních, vyřizování emailů a firemní pošty, podpora jednatelů firmy). Práce to bude činorodá.

Uvítáme člověka se zájmem o obor, měl by být komunikativní s proaktivním přístupem, milý a spolehlivý, s chutí do práce. 

Měl by ovládat MS Office, Google Workspace, základní znalost AJ a mít řidičský průkaz sk. B.

Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr v přátelském kolektivu na pražském Smíchově.

Nástup možný ihned, mzda 35.000 Kč.

Svůj motivační dopis a životopis prosím posílejte na: katerina@flera.cz

Zpět