Marketing zahradnické firmy, Praha, 27.2.2018

Seminář   27.2. 2018 (9:00 - 16:00)   Ing. Stanislav Flek; Dr. Jiří Miler

Objednat Marketing zahradnické firmy, Praha, 27.2.2018

Vaše cena
S členstvím v SZKT ušetříte

Přednášející

Ing. Stanislav Flek - absolvent zahradnické fakulty dnešní MENDELU v Lednici na Moravě. Jeden ze zakládajících společníků firmy Arboeko. Zakladatel a dlouholetý ředitel Arboeka ve Smržicích. Dnes se intenzivně věnuje marketingu a to nejen firemnímu ale i celooborovému. Rovněž se intenzivně zabývá stanovováním kvality školkařské produkce a úpravě hodnoticích kriterií. Dr. Jiří Miler - absolvent pedagogické fakulty Olomoucké university obor biologie tělesná výchova. Středoškolský a vysokoškolský pedagog, trenér ligových basketbalových týmů. Od roku 1997 do 2014 Obchodní ředitel Agro CS. Z malé komunální firmy se jeho přičiněním stal lídr středoevropského byznysu. Byl autorem celé řady inovativních přístupů v oblasti obchodu a péče o zákazníky. Nyní se věnuje firemnímu poradenství a pro některé společnosti připravuje marketingové strategie.

Program

Marketing zahradnické firmy (určeno zejména pro střední a menší realizační firmy).
Být dobrý na trhu nestačí.
Je potřeba o sobě efektivně a účinně dávat vědět.
Dobré jméno je deviza, která se buduje dlouhou dobu
a když se o ně pečuje, zraje jak dobré víno.
 
Přednášející:
Ing. Stanislav Flek – absolvent zahradnické fakulty dnešní MENDELU v Lednici na Moravě.
Jeden ze zakládajících společníků firmy Arboeko. Zakladatel a dlouholetý ředitel Arboeka ve Smržicích. Dnes se intenzivně věnuje marketingu a to nejen firemnímu ale i celooborovému.  Rovněž se intenzivně zabývá stanovováním kvality školkařské produkce a úpravě hodnoticích kriterií.

Dr. Jiří Miler – absolvent  pedagogické fakulty Olomoucké university obor biologie tělesná výchova. Středoškolský a vysokoškolský pedagog, trenér ligových basketbalových týmů. Od roku 1997 do 2014 Obchodní ředitel Agro CS. Z malé komunální firmy se jeho přičiněním stal lídr středoevropského byznysu. Byl autorem celé řady inovativních přístupů v oblasti obchodu a péče o zákazníky. Nyní se věnuje firemnímu poradenství a pro některé společnosti připravuje marketingové strategie.

Budeme se věnovat mimo jiné těmto tématům:
Image zahradníka. Jaký mají zahradníci image a proč? Jak jej využít? Jak jej budovat? Jak budovat image firmy? Profesionalita, korektnost.
SLEVA, SLEVA, SLEVA – Jak se nedostat do slevové spirály, aneb dejte svým klientům  víc než chtějí, víc než si dovedou představit.
Jak nebýt stejný s ostatními kolegy, aneb jak jít svou cestou a být úspěšný.
Trendy v zahradnickém byznyse – aneb čekají nás dobré časy, jak toho využít ?

Organizační informace

Přihlášení: Přihlaste se nejlépe do 14.2.2018. (Poté se rozhoduje zda se seminář naplnil. Hlaste se proto, prosím,včas.) Vyplňte, prosím, závaznou přihlášku on-line viz výše. Pokud je to z nějakého důvodu nutné lze také zaslat Vámi napsanou objednávku s potřebnými údaji (viz on-line přihláška) klasickou poštou na adresu kanceláře, faxem nebo emailem. Pro všechny způsoby přihášení platí stejné obchodní a storno podmínky.

Úhrada: Poplatek uhraďte na základě předfaktury/faktury, kterou Vám vystavíme na základě závazné přihlášky. Jako variabilní symbol uveďte číslo faktury. (Lze platit také hotově na místě.)

Bližší informace obdržíte po přihlášení asi týden před akcí. (V opačném případě se, prosím, neváhejte dotázat na   kancelar@szkt.cz nebo 257 323 953)

150 150 Marketing zahradnické firmy, Praha, 27.2.2018 2020-01-17

Objednat

Je nám líto, ale kapacita akce je již naplněna.